Jak zwiększyć lojalność klientów

Ale to już było

W ostatnich materiałach wideo opowiadałem o ważnych sprawach jak pozyskiwanie klientów i istotnym czynniku w obsłudze klienta. Zarazem może to być kluczowy czynnik i jedyny, który klient od Ciebie dostanie. Dlaczego jedyny? Bo jak go zaniedbasz to tylko ten jedyny raz, to potencjalny klient odwiedzi Twój salon.

Jeśli ich nie widziałaś/eś to masz tu linki do nich:

Jak pozyskiwać klientów dla Twojego salonu fryzjerskiego?

Niezwykle ważny element obsługi klienta – nie pomijaj go!

Ale przejdźmy do tematu lojalności  klientów. Czasami tak jest, że klienci nie wracają i wtedy zastanawiasz się dlaczego tak jest, co zrobiłam/em źle. Warto zastanowić się co w takim razie można zrobić jeszcze, by zwiększyć lojalność klientów.

Na ostatnie pytanie odpowiadam w materiale video. Zapraszam do jego obejrzenia.

Zatem podsumowując ostatnie 3 materiały, to poznaliśmy metody na pozyskiwanie klientów, dalej w jaki sposób ich starannie przyjąć od progu, a dziś dowiadujemy się jak zwiększyć ich lojalność.

Już sama ta darmowa wiedza pozwoli Ci zwiększyć ilość klientów i zarabiać więcej. Ale jakby Ci to nie wystarczyło, to dużo więcej metod pozyskiwania klientów wraz z dokładnym opisem krok po kroku co robić, a przede wszystkim jak tworzyć reklamy na Facebooku, dowiesz się z kursu, do którego dzieli nas, hmm… kilka dni.

Będzie więcej o obsłudze klienta, będzie o rekrutacji, będzie o… tak naprawdę tylko to da Wam spore wyniki, a jeszcze dużo różnych bonusów i atrakcji przewiduje dla tych, co mi zaufają i postanowią się edukować na moim kursie. Tak naprawdę będziemy tę część drogi pokonywać razem, ale o tym teraz cisza. Kto dołączy, ten nie pożałuje.

Dlatego przypominam, że jeszcze możesz zapisać się na listę priorytetową kursu. Osoby tam zapisane jako pierwsze zostaną poinformowane o sprzedaży kursu i jako pierwsze będą mogły dokonać zakupu, a przewidziałem wartościowy bonus dla tych pierwszych.

Kliknij i wybierz dla siebie jeden z przygotowanych pakietów:

https://lepszysalon.pl/

 

Cóż, trzymaj się i do zobaczenia, usłyszenia, kontaktu. Pozdrawiam

ps. Bym zapomniał przekazać, że utworzyłem wydarzenie. Chodzi o to, że osoby które chcą się rozwijać, edukować i tworzyć lepszy salon dołączają i otrzymują różne informacje związane właśnie z polepszaniem swojej i salonu sytuacji. Będę tam informował o wszelakich szkoleniach, które pozwolą Ci osiągnąć cel. Także dołącz też Ty:

http://bit.ly/wydarzenieLS2017

Koniec.