Niezwykle ważny element obsługi klienta – nie pomijaj go!

Kolejny materiał

Oto przed Tobą kolejny materiał z serii porad na temat prowadzenia salonu.

Poprzedni materiał dotyczył pozyskiwania klientów, w  którym przedstawiałem metody darmowe i płatne.

Jeśli jeszcze tego nie widziałaś/eś to zapraszam tutaj:

https://martinstone.pl/pozyskiwanie-klientow/

Teraz przejdźmy do kolejnego kroku na drodze do Twojego lepszego salonu. Obejrzyj dokładnie video.

Mam nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci jeszcze lepiej obsłużyć klientów. To bardzo ważne i czasami może być wręcz decydujące dla klienta, czy odwiedzi Cię kolejny raz.

Jeszcze jest wiele elementów obsługi klienta, które warto wziąć na warsztat i doszlifować. Omawiam je szczegółowo w moim kursie, do którego serdecznie Cię zapraszam. Sprzedaż już wystartowała.

Kliknij i zapoznaj się z ofertą kursu: https://lepszysalon.pl/

Zalecam wzmóc teraz czujność, częściej niż zwykle sprawdzać mojego bloga i swoje skrzynki pocztowe, ponieważ kolejny materiał za kilka dni.

 

To ja się biorę za robotę. Pa!