Jak rekrutować lepiej w branży fryzjerskiej

W ostatnich materiałach wideo opowiadałem o ważnych sprawach jak pozyskiwanie klientów i istotnym czynniku w obsłudze klienta. Zarazem może to być kluczowy czynnik i jedyny, który klient od Ciebie dostanie.

Dlaczego jedyny? Bo jak go zaniedbasz, to tylko ten jedyny raz potencjalny klient odwiedzi Twój salon.

Dziś przed Tobą kolejny, już czwarty materiał z serii video porad na temat prowadzenia salonu.

Rekrutacja jest i będzie problemem w najbliższym czasie

Czy później się to zmieni? Mam swoją teorię na ten temat, ale jeszcze nie chce się nią dzielić. Na razie, pozostawiam ją dla rozważań wspólnie z moimi kursantami. To jest ta wartość dodana mojego kursu. Jeśli nie wiesz, o czym mowa, to widocznie nie otworzyłaś/eś jeszcze ode mnie maila z informacją o starcie owego kursu.

Dobra wiadomość jest taka, że dopiero ruszył i zostały jeszcze miejsca. Jest jeszcze kilka bonusów, ale poczytaj sobie na spokojnie tutaj:  Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą kursu 

Wróćmy do naszego video. Mowa w nim będzie o rekrutacji. Posłuchaj uważnie, ponieważ chciałem opowiedzieć Ci o rekrutacji i moich przypadkach.

Zatem podsumowując ostatnie 4 materiały, to poznaliśmy metody na pozyskiwanie klientów oraz w jaki sposób ich starannie przyjąć od progu. Następnie było o tym, jak zwiększyć ich lojalność. Po zastosowaniu tych kroków mamy już tylu klientów, że nie mamy czasu wszystkich ich obsłużyć i musimy zatrudnić kogoś do zespołu. O tym opowiedziałem w dzisiejszym materiale video.

Już sama ta darmowa wiedza pozwoli Ci zwiększyć ilość klientów i zarabiać więcej. Jakby Ci to nie wystarczyło, to dużo więcej metod pozyskiwania klientów wraz z dokładnym opisem krok po kroku co robić, a przede wszystkim jak tworzyć reklamy na Facebooku, jak lepiej obsłużyć klienta i spowodować, że szerzej otworzy swój portfel plus prawie wszystko o rekrutowaniu i jeszcze wiele innych wartościowych informacji. Kilkanaście godzin materiałów video plus bonusy. Wszystkiego dowiesz się z tej oferty:

https://lepszysalon.pl/

Kliknij i wybierz dla siebie jeden z przygotowanych pakietów.  Polecam Gold i Platinum , gdyż w tych pakietach masz moje wsparcie w trakcie kursu i długo po.

Na czym to polega? Będę, prawie, że stał Ci nad głową i sprawdzał, jak idzie wdrażanie wiedzy oraz pomagał w osiąganiu lepszych wyników. Będziemy się słyszeć minimum raz na 2 tygodnie i konsultować efekty, analizować i poprawiać. Mam nadzieję, że rozbudziłem apetyt. Ze względu na ilość czasu, jaki będę każdemu poświęcał, to takich pakietów jest niewiele. Polecam przemyśleć i podjąć jedyną słuszną decyzję, by cieszyć się lepszym salonem.

Do dzieła.